Pages

Sunday, May 11, 2014

♥♥Dramanovella Pensel Kontot, Season 2♥♥

Memperkenalkan slot terbaru karya aku di laman web Pensel Kontot yang berjudul My Last 20's. Sebenarnya slot untuk season 2 ni dah bermula sejak Januari lalu. Atas sebab kesibukan yang aku sendiri tak faham mengapa berlaku kesibukan itu, maka aku telah terlupa untuk mempromosikannya di blog ini.

Dan sebenarnya bermula April lepas pihak produksi Pensel Kontot telah bercuti seketika memandangkan kebanyakan penulis berada dalam dunia penerbitan buku, yang mana kami terpaksa memberi fokus sepenuhnya kepada Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 (PBAKL) yang baru sahaja berlangsung di PWTC.

InsyaAllah, kami akan mula menyambung slot dramanovella kami pada hujung Mei ataupun awal Jun nanti. Dan dengan rendah diri aku ingin berkongsi link karya kedua aku di bawah ini. Sebelum itu aku nak perkenalkan watak-watak imaginasi aku supaya pembaca boleh fefeeling lebih sikit. Check it out!

Park Jiyeon sebagai Adra Ellisya


Son Hojun sebagai Anas Asyraff


Yoo Ah In sebagai Henry


Yoon Siyoon sebagai Iman Haziq


Son Naeun sebagai Nia Qaisara


Miss A sebagai gadis-gadis chic ;)


Untuk bacaan penuh dramanovella ini aku sertakan link-link di bawah. Kalau sudi, baca! Tak sudi tak payah baca lepas tu komplen macam-macam. OK? Chow.













0 Balasan Bebelan:

Post a Comment