Pages

Saturday, December 28, 2013

♥♥Wish List 2014♥♥

Omo omo! Rasa macam baru minggu lepas aku buat wishlist 2013. Terasa tahun ni terlalu laju aku berjalan. Sedar-sedar dah tinggal berapa saja lagi tahun 2013. Seperti selalu dan biasa, setiap tahun aku akan ada 5 item dalam wishlist aku. Dan seperti tahun yang lepas-lepas juga aku tak pernah berjaya merealisasikan kesemua wishlist aku. Untuk tahun 2013 ni, aku hanya berjaya mendapatkan 2 item saja. Iaitu wallet dan handbag MCM (tak dapat ori pun, imitate yang high quality je, itu pun still mahal. Huh!) dan ASUS netbook. Alhamdulillah.

Arkib: ♥♥Wish List 2013♥♥

So, here we go. My 2014 Wishlist.



1. Samsung Galaxy Note 3
Memandangkan hidup aku yang semakin busy dengan pelbagai urusan, aku merasakan sudah ada keperluan untuk aku memiliki gadjet ini. Kalau tak mampu Note 3, aku cuba dapatkan Note 2 at least.


2. Apple iPod Touch
Selepas dua tahun aku gagal mendapatkan Sony MP3, aku telah menukar selera aku kepada produk Apple secara tiba-tiba. Terserlah kehilangan akal aku dalam membuat keputusan. Aku rasa barang ni cool. Harap-harap ada orang yang hilang akal juga hadiahkan aku benda alah ni. Hik.



3. Samsung 32" LCD TV
4. Samsung Home Theater System
Hahaahahahahaaah!! Dua item ni adalah benda paling gila aku idamkan. Since aku dalam proses men-transform-kan bilik aku menjadi tempat paling best dalam rumah aku. Aku cuba untuk memiliki 2 barang ni sebagai pelengkap. Bolehlah aku layan DVD Konsert/Drama Korea/Astro/HyppTV dalam bilik tanpa perlu berebut dengan mak aku dekat ruang tamu.


5. Bakal suami
Opsss! Nampaknya ideal type aku sudah berubah. Bukan lagi Taeyang dari Bigbang. Tetapi Doojoon dari Beast. Kali ni memang ketara gila perangai fangirl aku terhadap Doojoon. Serius dia ideal type aku. Serius. Kalau dapat bakal suami macam character dia ni, even tak setampan dia, confirm aku setia sampai mati. Confirm! Tee hee.


0 Balasan Bebelan:

Post a Comment