Pages

Monday, January 2, 2012

♥♥Wish List 2012♥♥

Seperti tahun lalu, aku akan ada 5 item dalam wishlist tahunan.
Rujukan: Wishlist 2011

Walau bagaimanapun aku berjaya merealisasikan 2 sahaja iaitu kereta dan jam tangan Fossil. Kereta aku beli sempena hari jadi dan jam tangan aku beli sempena genap setahun bekerja.

Tahun ni aku ada 5 lagi, ayuh! Kita lihat berapa dapat aku realisasikan =)


MP3 Player. Yang lama dah hilang, maka aku perlukan yang baru. Item ini sangat penting memandangkan aku akan ber-backpacking tahun ini.




Mini notebook. Senang nak bawa ke mana-mana. Di rumah aku guna PC.



Fossil Emilia Frame Bags. Tahun lepas dah beli jam tangan. Tahun ni harap dapat beli sebagai hadiah genap 2 tahun bekerja pula.
iPhone 4s. Ni adalah item paling gila kalau aku berjaya beli tahun ni. Aku bukan orang yang gila gadjet, tapi iPhone 4s ni telah buat aku gila mahukannya. Demmit.
Lumix LX5. Kamera!! Aku suka photography. Keinginan terhadap DSLR telah berubah kepada ini. Lebih kecil, ringan dan smart. Hehehehe.

0 Balasan Bebelan:

Post a Comment