Pages

Wednesday, June 1, 2011

♥♥Al-Fatihah♥♥

Ahad lepas aku dikejutkan dengan berita sedih. Salah seorang penterjemah yang aku hormati telah kembali ke rahmatullah. Beliau ialah Tuan Adlie Syamsudin Samsudin. Di ofis beliau duduk di sebelah aku. Bayangkan apa perasaan aku sekarang bila aku toleh sebelah kanan aku, dia tak ada?
Pemergian dia secara tiba-tiba. Sukar dipercaya.

Sehingga hari ni aku akan sayu bila melihat meja dia. Aku rasa macam dia masih ada dengan kami. Cuma dia tak masuk ofis. Barang-barang dia yang masih ada di atas meja membuat aku sebak setiap kali terpandangkan semua itu. Dia seorang yang sangat baik dan mulia hatinya. Dia pasti selalu kami rindui =(

Tuan Adlie Syamsudin,,,
Semoga kamu ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.
Semoga Syurga Allah menjadi tempat persemadian abadi untukmu.
Amin.

0 Balasan Bebelan:

Post a Comment