Pages

Wednesday, August 4, 2010

♥♥Thank You ALLAH♥♥

3hb Ogos 2010 akan tersemat kemas dalam ingatan aku apabila menjadi hari yang begitu bermakna buat aku. Setelah genap 2 bulan aku menanti, akhirnya aku telah dipanggil untuk temuduga. Sememangnya jawatan yang aku idamkan disamping tawaran dari syarikat yang aku dambakan. Alhamdulillah............. ^_____^

Terima kasih kepada pihak PTS Professional terutamanya kepada Tuan Fauzul Naim (GM), Tuan Aizat (Pengurus Penerbitan) dan Cik Puan Shazarina (Executive Senior HR) kerana memberi sesi temuduga yang menarik sekali siang tadi. Terima kasih juga atas kepercayaan kalian memberi saya peluang untuk memegang jawatan sebagai Editor Pengurusan PTS Professional.


Terima kasih yang tidak terhingga juga terutama buat Bunda, Abah, Adik-beradik, Abang/Kakak Ipar, Sahabat, Kawan-kawan, Kenalan serta sesiapa sahaja yang sentiasa mendoakan aku segera mendapatkan kerja yang diidam-idamkan. Allah SWT sahaja yang dapat membalas kebaikan kalian.


Dalam kegembiraan aku mendapat pekerjaan, terselit sedikit kesedihan di sanubari aku. Iaitu terpaksa sekali lagi berpuasa tanpa keluarga dan berjauhan dengan anak-anak buah yang disayangi apabila memandangkan aku perlu memulakan hidup berdikari sekali lagi di daerah yang lain. T___________T


Semoga aku bertabah dan bersemangat memulakan "dunia baru" aku sedikit masa lagi. Terima kasih tuhan!!! Alhamdulillah~~~



Gambar sedikit "poyo" ya! Hehe^__^

2 Balasan Bebelan: