Pages

Saturday, May 15, 2010

♥♥Under Graduate♥♥

yey!! internal final assessment da lepas!! heheheh..aku rse seperti satu tekanan & bebanan yg amat amat amat besar selama ni telah pon hilang..palotak da mula ringan..jiwa semakin tenang..hati da mula senang..hahahaha..even external assessment bakal berlaku pd minggu depan,tapi aku tetap berasa sedikit lega sbb internal assessment adalah lebih penting dan menentukan pemarkahan project itu..terima kasih kpd Encik Azly,Encik Yusof dan Encik Jumaddi yg telah menjadi assessor aku kelmarin,,walaupon last questions uolls aku x dpt jawab,,tapi aku da taw jawapan kpd soklan tu selepas assessment..ngeee~ (tu pon en.jamil yg gtaw) ;p so,mulai saat ni aku bule ah di anggap "under graduate" memandangkan hanya beberapa hari jer lg akan menamatkan pengajian aku selama 2 1/2 thn dlm Printing Technology..terasa sedikit sedih nk meninggalkan alam campus ni..uwaaaaaaaaaaaaaaa~~ pasni da mula kne susun strategi utk meletakan diri dlm industri dan bersaing dgn graduan2 lain utk mendapat pekerjaan..huuuu~ semoga aku tdk menganggur terlalu lama dan segera mendapat kerja!!amin~ =)

0 Balasan Bebelan:

Post a Comment