Pages

Wednesday, October 9, 2013

♥♥Nak Hasben Macam Yoon Dujun, Please!♥♥

Aku tak tahu kenapa. Bermula dengan drama Korea Iris II, lelaki ini telah mencuri perhatian aku sepenuhnya. Ya, sepenuhnya! *pitam*

Aku tak faham apa masalah Dujun ni terlalu perfect di mata aku. Serius. Memang 100% ideal type yang aku cari. Pffttt! Hang bajet hang comel macam Nora Danish ka Yin?? PAnnnGGgGg!

Ok, mari aku senaraikan apa yang best sangat fasal Dujun ni.

1. Fizikal dan ketinggian yang tepat.
2. Manly.
3. Buat kelakar kadang-kadang tak jadi.
4. Leader Beast.
5. Sporty.
6. Suka pukul orang sebelah bila gelak.
7. Ada sisi bedebah.
8. Dan lain-lain lagi.

Sebenarnya ada banyak fasal dia yang aku suka. Tapi kalau aku tulis semua nampak sangat aku ni sasaeng. So, demi menjaga darjat aku terpaksa bagitahu 7 perkara sahaja. Tee Hee~

P/S: Dikala aku menulis entri ni tetiba lagu I'm Sorry, Beast berkumandang di Seoul.fm dan secara tetiba aku sengih teruk sambil menulis. Rasa macam sangat berjodoh dengan Dujun. Hahaha. Bluek.




0 Balasan Bebelan:

Post a Comment